5 Mart 2010 Cuma

15 gün aradan sonra

Tam iki haftadır blogu boş bırakmışım, nedense yazmak gelmedi içimden. En son Atletico Madrid maçlarını yazmıştım, henüz oynanmamışken. Bu aralar şanssız bir dönem geçirdiğimden olsa gerek iki maçı da izleme imkanım olamadı. İspanya'daki maç için heyecanla TV karşısında oturmuşken Rabat'ta çıkan acayip bir fırtına yüzünden uydu iptal oldu. Ali Sami Yen'deki maçı ise bir iş dolayısıyla dışarda olmak zorunda kaldığım için izleyemedim. Sonuçta Galatasaray çok tatsız bir biçimde elendi. Birçok şeye bağlanabilir ama üzerinden yeterli zaman geçti, her türlü yorum da yapıldı yani yeniden yazmanın anlamı yok.

Bugün tesadüfen 25 Şubat'taki maçın tekrarına rastladım, izledim sonuna kadar ve artık bloga yazma vakti gelmiş dedim..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder