12 Nisan 2010 Pazartesi

Gerets geliyor mu?

Krizdeki Fas futbolunun kurtuluş umudu olarak Belçikalı Erik Gerets'e başvurduğunu Kasım ayının sonunda buradan duyurmuştuk. O dönemde Atlas'ın Aslanları çok kötü bir Dünya Kupası elemeleri sürecini geride bırakmış ve "bu takımdan bir şey olmaz" görüşü hemen her kesime hakim olmuş durumdaydı. Aradan geçen 4 ayı aşkın sürede milli takım derdi unutulur gibi oldu ve ancak geçen Cuma günü Fas basınına Gerets'in teklifi kabul ettiği haberleri yansıdı.

Bu haberlerin ardından Fas futbol Federasyonu FRMF'den de herhangi bir yalanlama gelmeyince, Gerets bu sezonu Al-Hilal'in başında tamamlamasının ardından, tazminatını da halledip, bu diyarlara doğru yola çıkar diye düşündüm.

Ancak bugün itibarıyla Fas'ın muteber futbol haber sitelerinden biri olan mountakhab.net'te Gerets'in menajeri Harun Arslan'la yapılan röportajı okuyup, herhangi bir anlaşmanın olmadığını öğrenince, iyi ki ilk dururan ben olayım gazıyla haberi hemn buraya taşımamışım diye geçirdim içimden. Harun Arslan, "şu an için kesin olan tek şey hocanın Al-Hilal'in başında olduğudur diyor sözkonusu röportajda. Tabii bu bir pazarlık hamlesi de olabilir.

Gelişmeleri merakla takip ediyorum. Keşke kabul etse... Başarılı olacağına inanmamın yanı sıra bunun kendi kariyeri için bir milli takım farklı bir "challenge" olacağını düşünüyorum.
Share
|

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder