19 Kasım 2009 Perşembe

Fransa'nın bileti ELİNDE

Başlık L'Equipe'in web sitesinden: "La France a son ticket en main". Dışardaydım maçı izleyemedim ama okuduğum bütün yorumlar Fransa'nın uzatma dakikalarında attığı golden bahsediyordu. Pozisyon şu linkte:

http://www.youtube.com/watch?v=Kweqq3vdFMY

Fransa belki de dünyanın en antipatik milli takımlarından biri çoğu futboılsever için. Ben böyle düşünmüyorum,  bazen yıldızlarını izlemekten keyif alıyorum, ama böyle örnekler insanın sabrını zorluyor. Kendi evinde 1-0 mağlup olduktan sonra Stade de France'da galip gelen Trapattoni'nin İrlanda'sını kutlamak ve isyanlarına hak vermek gerek.

Bu arada Avrupa'daki 4 eşleşmede de gönlümden geçenin tersi oldu. Bu yüzden Dünya kupası için şimdilik gönlümden bir şey geçirmemeye kararlıyım. Özellikle Rusya'nın elenmesini hiç beklemiyordum. Bence ilk maçta 2-0'dan sonraki rehavet ve disiplinsizlikten kaynaklandı bu şok.

Bugüün tesellisi Cezayir'di benim için. Neyse ki o maçı izleme imkanı bulabildim.. Değerlendirmesini yarın yaparım artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder